Gry Mobilne a Badania Społeczne: Analiza Zachowań i Interakcji w Wirtualnym Świecie
Kiedy jesteśmy w punkcie sprzedaży rozglądamy się za promocjami. Lubimy takie promocje. Możemy wówczas nabyć faktycznie potrzebne nam rzeczy po atrakcyjnych cenach, w pewnych sytuacjach nawet o połowę taniej niż zwykle. Jest to kolosalna oszczędność. A żyjemy w ciężkich czasach. Musimy oszczędzać. Skutkiem tego także wiele osób do hipermarketów gra toczy się z listą zakupów i trzyma się jej. Nie wrzuca do wózka rzeczy zbędnych jeśli nie ma ich na liście. Niższe ceny mamią nas. W pewnych momentach przyznawane są kontrahentom kupony rabatowe rodzaju ANCHOR. Jest to znany chwyt marketingowy stosowany przez punkty. Kontrahent w ten sposób zachęcany częściej będzie do określonego sklepu przychodził, entuzjastyczniej będzie robił zakupy, a tym samym wydawał więcej pieniędzy. W następstwie tego także takie kupony rabatowe nęcą, niemniej jednak i są zyskowne – nie tylko dla klientów, niemniej jednak i dla sklepów. Skutkiem tego także nadzwyczaj z przyjemnością są wydawane. Trzeba niemniej jednak spełnić wyznaczone warunki – na przykład dokonać zakupów za ustaloną sumę. Klienci entuzjastycznie to robią, by tylko taki bon rabatowy zdobyć, żeby wyeksploatować go w przyszłości.
2. Przejrzyj
4. Post
5. Zobacz teraz